FANDOM

Marina Filipović

Marina Božić Filipović je izmišljeni lik iz telenovele "Istine i laži". Lik je urađen po liku Marije Laure Falsini Kataneo iz argentinske telenovele "Graduados", koji je tumačila Nansi Duplaja. Lik tumači Jana Ilić.

Opis

Marina Filipović rođena je 1981. godine kao Marina Božić. Pohađala je srednju školu 1990-ih, a završila je 1998. godine. Bila je devojka Pavla Filipovića i ostavila ga kada ga je zatekla kako je vara tokom mature. Ona je napustila žurku sa Nikolom Isidorovićem i spavala s njim u njegovom automobilu. Ona je zatrudnela, ali mislila je da je trudna sa Pavlom. Njen otac Rade ih je prisilio na venčanje, kako bi se uverio da dete ima porodicu. Međutim, on nije znao da je Marina spavala sa Nikolom i da je dete možda njegovo. Ostala je prijateljica sa Vanjom Bakić.

Prolazi 18 godina. Marina je u ne baš tako srećnom braku sa samoživim Pavlom. Živi monotono i usamljeno, u iluziji da je srećna. Ponovo se susreće sa Nikolom, kog sasvim slučajno njena kućna pomoćnica Ceca unajmljuje kao dresera psa Filipovićevih, Eve. Marina se priseća šta se desilo između njih na maturi i nagovara Nikolu da urade DNK test, kako bi utvrdili da li je njen sin srednjoškolac Arsenije Nikolin sin. DNK test potvrdio je da on biološki Arsenijev otac. Ubrzo Marina ulazi u vezu sa Nikolom.

Galerija